Tule keskustelemaan chattiin

Huom! Aivoliiton chatit ovat kesätauolla ja jatkuvat jälleen viikolla 33. Poikkeusena lasten kielenkehitykseen ja nuorten kielihäiriöihin keskittyvät chatit, jotka jatkuvat jo viikolla 32.

Aivoliiton chatit keväällä 2019

Aivoliiton chatpalvelussa voit kysellä Aivoliiton jäsenpalveluihin liittyviä asioita, sekä keskustella luottamuksellisesti Aivoliiton puheterapeuttien ja fysioterapeutin kanssa.

Jäsen- ja yhdistysneuvonta -chat

Palvelu on auki maanantaista perjantaihin klo 12–13. Chatissa voit kysellä ja keskustella Aivoliiton jäsenasioista sekä jäsenyhdistyksiin liittyvistä palveluista toimistoassistentti Linda Lindroosin kanssa.

Kysy lapsen kielen kehityksestä tai vuorovaikutuksesta

Puheterapeutti vastaa -chat tiistai-iltaisin klo 21–22. Aivoliiton puheterapeutti Hannele Merikoski vastaa kysymyksiin lasten kielellisestä kehityksestä ja antaa vinkkejä arkeen.

Kysy nuorten ja aikuisten kielellisestä erityisvaikeudesta

Puheterapeutti vastaa -chat torstai-iltaisin klo 20–21. Aivoliiton puheterapeutti Hannele Merikoski keskustelee ja vastaa kysymyksiin liittyen nuorten ja aikuisten kehitykselliseen kielihäiriöön.

Kysy afasiasta, aikuisten kielellisestä häiriöstä

Puheterapeutti vastaa -chat keskiviikkoisin klo 18–19.30. Aivoliiton puheterapeutti Maria Vinberg vastaa kysymyksiin aikuisten aivoverenkiertohäiriön jälkeisistä kielellisistä vaikeuksista ja antaa vinkkejä kotiharjoituksista.

Kysy fysioterapeutilta

Fysioterapeutti vastaa -chat keskiviikkoisin klo 15–17. Aivoliiton fysioterapeutti ja järjestösuunnittelija Johannes Hietala keskustelee ja vastaa kysymyksiin koskien kielihäiriöisten lasten ja nuorten liikuntaa, kielihäiriöisen lapsen motorisen kehityksen tukemista ja AVH:n sairastaneiden fyysistä toimintakykyä.

Chattiin pääset sivustomme alalaidan chat-kuvakkeesta.

Aiheeseen liittyvät