9.10.2019

Elän hetken ja päivän kerrallaan -seminaari omaishoidon ja työn yhteensovittamisesta

Suomen omaishoidon verkosto järjestää tapahtuman:

Aika ja paikka: Ke 6.11.2019 klo 12-16, Pikseli-talo, Jämsänkatu 2, Pasila, Helsinki
Seminaarista tehdään myös lähetys nettiin, ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä.

Maksuttomassa ja kaikille avoimessa seminaarissa käsitellään omaishoidon ja työn yhteensovittamista. Omaishoitaja on henkilö, joka pitää huolta perheenjäsenestään tai muusta läheisestään, joka sairaudesta, vammaisuudesta tai muusta erityisestä hoivan tarpeesta johtuen ei selviydy arjestaan omatoimisesti. Seminaari on tarkoitettu erityisesti omaishoidon tai työelämän aiheiden parissa työskenteleville järjestöjen ja kuntien työntekijöille ja vapaaehtoisille, tutkijoille, omaishoitajille ja muille aiheesta kiinnostuneille. Keskustelemme työelämän joustoista, ja siitä kuinka omaishoitoystävällistä työkulttuuria voitaisiin luoda. Seminaarissa esitellään järjestöjen, työntekijöiden ja työnantajien kokemuksia. Paikalla puhujina on muun muassa sosiaalioikeuden dosentti Laura Kalliomaa-Puha ja Väestöliiton toimitusjohtaja Eija Koivuranta.

Ohjelma löytyy https://omaishoidonverkosto.fi/wp-content/uploads/2019/09/Ohjelma-seminaari-6.11..pdf

Ilmoittautuminen sekä paikan päälle että etäseurantaa varten 28.10.2019 mennessä linkin kautta:https://link.webropolsurveys.com/S/ACD743B07A65614F